Chlapce, který ochrnul po povinném očkování, stát odmítá odškodnit. Pomozte nám to změnit.

Výzvu si předsevzal Dan Petrucha

Čtyřměsíční Honzík z Jihomoravského kraje ochrnul po druhé dávce hexavakcíny na polovinu tvářičky. Odborní lékaři shledali, že jde o postižení v důsledku očkování a že i přes léčbu a rehabilitaci nelze očekávat zlepšení. Ministerstvo zdravotnictví ale žádost rodiny o odškodnění odmítlo. Za doživotní újmu tak podle státu nenese nikdo odpovědnost. S tím se rodiče nechtějí smířit a s pomocí Ligy lidských práv připravují žalobu proti státu.

Podpořte prosím právní zastupování tohoto případu. Pokud podle nás stát nařizuje povinné očkování, musí také nést zodpovědnost za jím způsobené negativní důsledky.

Chlapeček byl zcela zdravý, když byl ve věku 4 měsíců očkován druhou dávkou hexavakcíny. Na druhý den si jeho matka všimla nepatrného nedovírání očička, po týdnu mu ochrnula celá polovina tvářičky. Odborní lékaři shledali, že jde o postižení v důsledku očkování a že i přes  veškerou léčebnou a rehabilitační péči nelze očekávat zlepšení. Proto rodiče chtějí pro svého synka spravedlivou kompenzaci trvalých následků, ale také kompenzaci za vynaložené náklady související s dosavadní léčbou. V rámci kampaně vybíráme 30.000 Kč na naši práci (zpracování žaloby a právní zastoupení v žalobě proti státu). Vše ostatní jde přímo rodičům Honzíka na léčbu a náklady spojené s předchozí léčbou.

Podle starého občanského zákoníku nesl odpovědnost za nežádoucí účinky očkování lékař, i když při aplikaci vakcíny nepochybil. Nový občanský zákoník tuto tzv. objektivní odpovědnost zrušil, ale zároveň nebyla výslovně přenesena na stát, čímž vznikla nepřijatelná situace, že se k odpovědnosti nehlásí nikdo. Domníváme se, že odpovědnost státu vyplývá z obecných právních ustanovení občanského zákoníku o odpovědnosti, z práva na ochranu zdraví i z mezinárodních úmluv. Stát očkování nařizuje jako povinné bez možnosti volby, tak také musí nést odpovědnost za jím způsobené negativní důsledky,“ uvádí k případu advokátka Zuzana Candigliota, která rodinu zastupuje.

Ústavní soud už téměř dva roky volá po odškodňování újmy na zdraví vzniklé povinným očkováním, ale Ministerstvo zdravotnictví zatím připravilo jen věcný záměr odškodňovacího zákona, který dosud nebyl zveřejněn. Podle nedávného rozsudku Nejvyššího správního soudu by převzetí odpovědnosti státu za tuto újmu přispělo ke zmírnění obav rodičů z nepříznivých následků očkování.

Více informací o případu vám ráda sdělí naše koordinátorka péče o dárce Lenka Kyčerková - lenka.kycerkova@llp.cz.

 

SouhlasíSouhlas

Posílám 2 tisíce. Vakcinace je svinstvo, které obchází přirozené obranné mechanismy organismu a vpravuje přímo do těla jedovaté látky. Prakticky všechny vakcíny obsahují soli hliníku, které jsou rozpustné v karboxylových kyselinách a citrát, hlavní složka metabolického cyklu buněk není nic jiného než karboxylová kyselina. Hliník je neurotoxin a je zajímavé, že nikoho nezajímá souběh masivní vakcinace s epidemií neurodegenerativních onemocnění (Alzheimer apod.), které byly šmahem označeny za civilizační choroby. Zajímalo by mne, zda by zastánce vakcinace vypil šálek kávy, ze kterého by byla odstraněna většina cyankáli, jelikož podobně byla z běžných vakcín odstraněna většina karcinogenního formaldehydu. A rtuť (Thimerosal) v některých modelech jim zřejmě také nevadí. Holt občas někdo umře.

Marwyn, 6.4.2017 11:09 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

Jsem naprosto v šoku, co někteří "lidé" dokáží napsat...jak mohou být tak nelidští. Naštěstí na každého jednou dojde a na vás, pánové, dojde dvojnásob. Jinak pro ty, kteří o této problematice nic nevědí: 1. pokud lékařská dokumentace hovoří ve prospěch Honzíka a jisté kauzalitě s očkováním, je velká šance, že soud vyhraje, a není to nic nového ani zvláštního. Ve světě je to dosti běžné, stejně jako odškodnění - s tím bohužel ČR úplně zaostává. 2. Pokud mi někdo chce nařizovat očkování, musí nést i následky s případnými nežádoucími účinky. Těch jsou příbalové letáky plné a plní se jimi i hlášení na SUKLu. Hlášení každým rokem přibývají úměrně informovanosti rodičů o rizicích očkování. 3. Ano, jsou nemoci, které by nechtěl prožít nikdo z nás, na druhou stranu jsou nemoci, proti kterým se očkuje naprosto zbytečně a vytvářejí se tak mnohovalentní vakcíny...a jak se říká, všeho moc škodí. 4. Naprosto nevidím důvod, proč by rodina ve veřejné diskuzi (navíc s takovými chudáky) měla zveřejňovat cokoli ze zdravotnické dokumentace. nebo posudků. To je soukromá věc, do které nikomu nic není. Honzíkovi přeji co nejvíce zdravíčka, aby jeho kvalita života byla opravdu kvalitní a rodičům mnoho síly, kterou budou potřebovat nejen na ošetřování jejich milovaného syna, ale i na boj s takovými necity, jako se tu někteří/ré předvedli.

Jana, 23.12.2016 23:16 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@Zuzana Candigliota: Očekávám, že v případě úspěchu v soudním sporu věnujete část své šestimístné odměny na dobročinnost. Jinak jsou tyto sbírky na vaši advokátní praxi neobhajitelné. Bez ohledu na vaše problémy s logikou.

Roman, 22.12.2016 21:33 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@Roman: Liga vybírá DOBROVOLNÉ příspěvky i v jiných případech a je na lidech, zda chtějí DOBROVOLNĚ přispět na něco, co jim osobně dává smysl. Podle Vás nejspíš ani žádné nežádoucí reakce v důsledku očkování neexistují. Podle ošetřujících lékařů chlapce v jeho případě újmu způsobilo povinné očkování. Proto věříme, že má šanci na odškodnění. Jinak rodina chlapce děkuje všem za podporu jejich případu. Prosím zvažte, zda zde chcete nadále spamovat, neboť Vaše příspěvky již po zodpovězení Vašich dotazů nejsou ničím jiným než spamem a projevem neúcty.

Zuzana Candigliota, 22.12.2016 20:06 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@Zuzana Candigliota, advokátka, Liga lidských práv: Přestaňte se zesměšňováním lidí, kterým se nelíbí vaše antivax kampaň. Nikdo tu nezlehčuje situaci toho dítěte. Stovky lidí jsou postiženy touto poruchou zdraví, která ale s očkováním opravdu nesouvisí (v tomto případě snad jen časově). Vybíráte peníze na předem prohraný spor! Pokud byste věřila v śupěch, žádnou kampaň na zaplacení právní služby byste nevypisovala.

Roman, 22.12.2016 18:56 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

Držím pěsti rodině, ať se Honzíkovi daří lépe. Oceňuji, že se rozhodli vymáhat spravedlnost, pomohou tím vytvořit naprosto nezbytný precendens, který v Česku chybí, a to odškodnění za poškození vzniklé na základě úkonu, který je povinně stanoven a vykonáván státem. Velice oceňuji práci LLP a děkuji za ní.

Stáňa, 21.12.2016 23:37 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@Zuzana Candigliota, advokátka, Liga lidských práv: Dovoluji si poznamenat, že poskytnutí právních služeb za podíl na vysouzeném odškodném neznamená úplně přesně to samé jako bezplatné zastupování. Nu, ať tak či onak, hlavně že máte vyděláno. A s těmi odpornými komentáři si nelámejte hlavu. Však peníze budou hřát vás, ne je!

ch@ch.ar, 21.12.2016 21:44 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@Zuzana Candigliota: Nechtěl jsem reagovat, abyste mě zase neobvinovala, že jsem přišel provokovat,takže jen pár rychlých komentů: - "o vyloučení jiných příčin různými vyšetřeními" - o tom právě mluvím, žádná přímá kauzalita, toto tvrzení znamená "nenašli jsme jinou příčinu (neznamená, že není), tak co zbývá napsat jen očkování (zvlášť když to říkají rodiče)....v mluvě lékařů žádný silný argument.. - "diagnoza" - v podstatě jen popis situace, opět bez příčin - "nárok zamítlo na tom, že údajně zákonná úprava odškodnění neumožňuje" - pokud vím, měli byste spíš žalovat výrobce vakcín, zde Vy již dopředu víte, že nemáte šanci něco získat, přesto vybíráte peníze na (Vaše) právní služby pro chudáka nebohou maminku, abyste jaksi nadále bojovala za své vnitřní přesvědčení - které prezentujete i v médiích - a to jest, že maminky mají (v rozporu s ústavou) mít možnost (na základě HOAXů a "rad" spousty alternativců účtujících si horentní sumy za akupunktury a jiné nesmysly) nedat bezbranným dětem tu největší šanci přečkat spousty smrtelných nemocí... Štve mě to, i když Vy to takhle vůbec nechápete. Takže hezký večer a tedy hodně štěstí u soudu a hlavně at to dobře dopadne s dítětem, o to jde především.

Honza, 21.12.2016 20:26 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@Honza: Oprávněně jsem napsala, že pro Vás by jakékoliv poškození po očkování bylo jen falešnou kauzalitou. A to z toho důvodu, že všechno překrucujete a o tom, co nevíte, si děláte už svoje nesmyslné závěry. - V tomto případě souvislost s očkováním potvrdili odborní lékaři po vyloučení jiných příčin různými vyšetřeními - diagnózy v lékařských zprávách jsou: jiné poruchy lícního nervu, jiné komplikace po imunizaci, torpidní postvakcinační paréza - Odborná lékařka oznámila nežádoucí účinek SÚKLu - V tomto případě se ministerstvo vůbec nezabývalo příčinnou souvislostí, protože nárok zamítlo na tom, že údajně zákonná úprava odškodnění neumožňuje Ať si každý udělá sám názor na moje i Vaše příspěvky. Podle mě jste sem přišel jen provokovat.

Zuzana Candigliota, 21.12.2016 20:04 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@Honza: Kdyby šlo o Vaše dítě, mluvil byste jinak, to se vsadím.

Dana, 21.12.2016 19:25 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@Zuzana Candigliota: Což o to, mě spousta doktorů také potvrdila hromadu nesmyslů, když jsem je na to tak trošku navedl stylem "vím co mi je" - a měl jsem omluvenku v práci hned...nicméně, dokud není vidět CO PŘESNĚ doktor napsal, tak lze těžko brát tento důkaz...ono totiž existují slova jako "mohlo být", "nelze vyloučit", "maminka udává, že..." a mám pocit, že právě proto jste neuspěli. Na druhou stranu chápu - a vidím to skoro na všech lidech - že tato slova okamžitě vyloží jako "odborník říká, že je...". Prostě - bez důkazu se žádný soud vyhrát nedá, s důkazem se dá naopak (po četných odvoláních) vyhrát každý soud (nepovídejte že ne, sám jsem vyhrál soud nad policií). A Vaše osobní invektivy (resp. argumentační faul "zesměšnování) typu "pro Vás by každé bylo..." si nechte prosím od cesty, zvlášt, pokud jste nevyvrátila jediný argument. Myslím, že si každý udělá obrázek sám, at už takový nebo onaký, pokud mě tedy nesmažete, jak tu vyhrožujete jiným. Díky a nashle.

Honza, 21.12.2016 19:00 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@Honza: Pro Vás by nejspíš všechny nežádoucí účinky vakcín byly jen "falešnou kauzalitou". V tomto případě to potvrdili odborní lékaři (infekční, neurologie) po vyloučení všech možných jiných příčin. Odborná lékařka nežádoucí účinek hlásila na SÚKL. Mimochodem já ani Liga lidem neříkáme, zda mají nebo nemají očkovat a jakým způsobem. Prosazujeme možnost informované volby, kterou mají rodiče ve vyspělejších zemích. ZC

Zuzana Candigliota, 21.12.2016 18:22 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

Jen je škoda, že souvislost s očkováním je zde pravděpodobně falešná kauzalita (typu naše malá začala po očkování chodit -> očkování způsobuje chození). Jinak si nedovedu vysvětlit, že paní právničkou je dáma z antivaxx hnutí, která se již neúspěšně se státem v podobné věci soudila, nikde není ani kousek (výřez) z toho údajného "hodnocení lékařů", dle mě dostupných informací (a opravte mě, pokud se v tomto bodě mýlím) nebyl podán ani podnět k výrobci vakcín a ani na SUKL, což by mělo být, pokud byste si tím spojením byli tak jistí a hlavně, po celém světě jsou touto vakcínou očkovány stovky milionu dětí (myslím něco kolem 150 mil) a tato kauzalita nikde nebyla hlášena (ačkoliv bylo hlášeno spousta jiných blbostí). Ono, myslet si, že něco nějak je nevypovídá vůbec nic o tom, zda to tak opravdu je. A bohužel, paní Candigliota si z tohoto "tématu" již dlouho dělá výbornou právní živnost, což mě docela lidsky mrzí, neboť nevědomky ovlivňuje spoustu rodičů, kteří v dobré víře (v bludy) mohou následně ohrožovat děti (které se samy bránit nemohou a jistě by se mnohdy rozhodly jinak, pokud by uměly mluvit) odmítáním očkování. :-/

Honza, 21.12.2016 17:59 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

Dobrý večer, chtěla bych reagovat za Ligu lidských práv. Především se omlouvám rodině Honzíka za přítomnost některých naprosto nevhodných komentářů. Bohužel diskuze se zobrazuje ke každé kampani a od kolegy jsem zjistila, že ji nejde zrušit, ani nevhodné komentáře smazat. Opravdu nechápu, co je to za "lidi", kteří mají potřebu si řešit vlastní osobní problémy skrze odporné příspěvky, které si berou za cíl dítě se zdravotními problémy.

Zuzana Candigliota, advokátka, Liga lidských práv, 21.12.2016 17:09 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

Co se týče účelu peněz, tak Liga lidských práv nabídla rodině bezplatné právní zastoupení s podílem na vysouzeném odškodněním. V tomto případě je s ohledem na chybějící právní úpravu získání odškodnění velmi nejisté. Proto jsme se rozhodli touto kampaní požádat veřejnost o podporu. Liga lidských práv nese náklady na provoz kanceláře, platí právníky, a to je potřeba z něčeho zaplatit. Takže nenávistným lidem, kteří patrně závidí rodině Honzíka, že se pro něj domáhají po státu odškodnění, a také závidí Lize lidských práv, že jí veřejnost přispěje na náklady, vzkazuji: Nepřispívejte, pokud nechcete, a svoje frustrace si řešte někde jinde. Děkuji. Zuzana Candigliota

Zuzana Candigliota, advokátka, Liga lidských práv, 21.12.2016 17:05 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@jaschoid: psát o někom že je blbka po tom co odmítl zveřejnit zdravotní posudky dítěte, nesvědčí o vaší inteligenci, spíš naopak. tyto posudky a zdravotní dokumentaci předložila dcera organizaci, která na základě důkazů jednala o odškodnění na ministerstvu zdravotnictví, kde ji žádost zamítli s tím, že zákon o odškodńování nebyl schválen, tedy nemůžou nic zaplatit.Následky se vyskytli hned den po očkování, kdy si dcera všimla změn v obličejíčku vnoučka. na základě odborných posudků a mnoha odborných vyšetření bylo jasné, že ochrnutí poloviny obličeje vnoučka mělo za následek očkování. Nikdo z naší rodiny není proti očkování, ale ne na šest nemocí zároveń. stát nařídil očkování, schválil ty jedy, tak by měl za to nést odpovědnost. Na hamýžnost farmaceutických firem, můj vnuk zbytečně doplatil tím nejcenějším, zdravím. nevím proč by mela posudky zveřejńovat na sociálních sítích . Nebo jste skutečně tak zaostalá a myslíte si, že by ji někdo zastupoval, kdyby je nepředložila,? Než něco napíšete a urazíte, zapojte mozkové závity, lidi to čtou a udělají si úsudek.

dana, 21.12.2016 16:18 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@Karl: zajímavé, že celou dobu byl zdravý, a už den po očkování se mu to začalo projevovat .. to že si někde něco najdete na internetu, není všechno, jde vidět, že jste se s ničím podobným nesetkal, a tak ráda bych vám to přála aby jste se s tím seznámil !! ..

lenka, 21.12.2016 16:18 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@Karl: Takže takový bude i výrok soudu. Jedinej, komu to prospěje, je paní právnička, která to ví moc dobře, ale hlavně, že na tom napakuje :-D

Karl, 21.12.2016 16:11 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@ch@ch.ar: Sama sestra peníze nevybírá. peníze co by sestra vyhrála by nechala na Jeníkovu operaci...Věřte mi dala do toho hodně svého času, hodně peněz za cesty po doktorech, hodně nervů... A číst tu většinu negativních komentářů mě zvedá ze židle. Stačí jen vyjádřit podporu a držet palce..nic jiného teď sestra nepotřebuje

jana, 21.12.2016 16:09 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

Příčina onemocnění je NEZNÁMÁ. https://en.wikipedia.org/wiki/Bell's_palsy

Karl, 21.12.2016 16:08 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

Absolutně se mi tu nelíbí, jak všichni dělají chytrý lidi a při tom nevědí vůbec nic .. jsem teta malého Honzíka (stejně jak @jana) a vím co se jak odehrává.. sestra naložila spoustu úsilí, peněz, času, nervů, aby mohla pomoct Honzíkovy.. Nikdo jí už nevrátí ty proježděné peníze za vlak, když musela každý týden jezdit na akupunkturu, nikdo jí nevrátí čas, který mohla trávit v klidu a v pohodlí domova .. sestra je velmi milující matka, která pro své děti udělá vše .. a úplně miluji ty komentáře od lidí, kteří nejsou zřejmě duševně v pořádku .. a nevím, proč by sestra musela tady předkládat lékařské zprávy .. jen lidi, kteří to nemají ani trochu v hlavě v pořádku a jsou mentálně choří, tak by chtěli přes své vlastní dítě rychlý peníze .. pokud se Honzík nesměje ani nebrečí, má neutrální výraz, tak jde trochu poznat na očku, že ho nemá úplně v pořádku, jinak když brečí, tak chudáček nemá vůbec ochrnuté očičko zavřené, a o spaní ani nemluvím, bohužel .. pokud se vám něco nelíbí, tak prosím nekomentujte přiblblími poznámkami a cpěte peníze do politiků a cizinců..

lenka, 21.12.2016 16:08 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@Tereza: NE!! jsem jen naštvaná na toho kdo komentoval ať synovce hodíme do stoky...to se vám zdá být paní terezo normální! Myslíte si, že jako jeho teta se mi to čte lehce? jsem tu proto, abych je já sama z toho mála co mám podpořila... kdo se na týhle stránce zúčastnil, aby z toho měl prdel nebo argumentoval, že jsme vlastně rodina plná lhářů je u mě s prominutím blb a nemá tu co pohledávat. Kdo nechce pomoct, aby před tím lidé nezavírali oči, tak tu nemá co dělat. Toď vše peníze jsem poslala tudíž se sem už nepodívám, abych si nezkazila zbytek dní do Vánoc a jdu je trávit s rodinou.

jana, 21.12.2016 16:04 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@jaschoid: Promiňte ale blbka? Takto se nazývá matka,která má starost o své dítě? nepřehnal ste to? mimochodem několikrát bylo zmiňováno, že odstup před prvním pozorováním ochrnutí byl první den... týden na to se to zhoršilo a už začali lítat po doktorech...jako omlouvám se, ale nejste naše rodina, aby jste do toho viděl. Proč sem vkládat lékařské zprávy, když už všechno bylo v řešení? stát si nechce prostě vzít na triko, že povinná vakcína, která je složena bůh ví z čeho někomu dokáže ublížit.

jana, 21.12.2016 16:01 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@zuzana: samozdřejmě očkování se dá rozložit...díky této situaci nám to doktor umožnil a věřte mi... člověk je z toho všeho vyfrustrovaný a stačí že tu čtu dost negativních komentářů obzvlášť ten první...člověk ztratí nervy a někdy pořádně neví kolik nenávisti v tom je

jana, 21.12.2016 15:55 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

Takže se nevybírá na Honzíka, ale na paní právničku, která si z podobných kauz dělá byznys.

Karl, 21.12.2016 15:45 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

Chápu, že je to velice frustrující situace. Ale anti-wax přístup prostě nedává smysl. Není lepší, když bude mít ochromenou půlku obličeje, než když zemře na tetanus? Je třeba preventovat nemoci, které preventovat můžeme. Chápu, že očkování proti chřipce je nesmysl, protože taková chřipka se prostě dá přežít i bez léků (v mladém věku), ale zpochybňovat státem dané očkování, které je plné nemocí, které bych teda nechtěla, aby mé dítě chytilo. Popřípadě tam jsou i nemoci, které sice umíme nějak léčit, ale jejich původci mutují tak rychle, že kdybychom celý národ neočkovali, tak nemoc rychle zmutuje a už na ní lék možná najít nemusíme a bude to stát statisíce životů. Jinak, paní @jana, zkuste se vyhnout argumentaci, která si protiřečí. "Je opravdu zajímavé sledovat, kolik hnusu, frustrace, nenávisti, tuposti a omezenosti se v některých lidech skrývá. " "zjistím kdo to tak debilně komentoval vyrvu mu oči z důlku, pořežu a nasypu mu do ran ocet a sůl!" Vypadá to, že jste skutečně soucitná, milá a uvědomělá žena, které bych chtěla pomoct z problémů.

Tereza, 21.12.2016 14:44 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@jaschoid: Ehm... Když zkopírujete něčí komentář, bylo by slušný uvést autora.

Jakub Mareda, 21.12.2016 14:27 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

Pár postřehů. 1. O té "nezámé nemoci" kterou chudák dítě trpí je hafo vědeckých studií, včetně metaanalýzy 10 let zpět. Dokonce i docela dlouhej článek na wikipedii: https://en.wikipedia.org/wiki/Bell's_palsy Samozřejmě je tu možnost, že je to jiná porucha, která se projevuje úplně stejně. 2. Paní explicitně řekla, že těch 30 "odborných posudků" zveřejňovat nebude, protože "nemá potřebu nikomu nic dokazovat". Co si myslí, že u soudu teda bude dělat fakt nevim. Nicméně vy skeptici jistě odpověď "nepotřebuju nic dokazovat" znáte, a víte, že je to únikovaj argument prokazující nejistotu, když už ne přímo nepoctivost. 3. Celá událost se prý odehrála před rokem. Jaký byl odstup mezi očkováním a ochrnutím jsem nezjistil. 4. Mezi metodami léčby, které rodiče již zkusili patřila homeopatie, magnetoterapie a akupunktura. Chápu, že rodiče zkusí, co se dá, ale vidim tu silnou prevalenci nesmyslů. To určitě nebude jen tak samo sebou. Paní se ale musí nechat, že nemaže systematicky pro-vax komentáře. A rád bych taky něco vyčetl týhle skupině: Viděl jsem tu nějaký vtipy na to dítě a V. Klause ml. To vám neni trochu trapný? To že je matka toho dítěte blbka ještě neznamená, že ochrnutí ksichtu je legrace.

jaschoid, 21.12.2016 14:19 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@jana: Ochrnutého Honzíka je mi líto. Pokud jste teta, prosím, dá se rodina podpořit přímo? Napište jak. To by asi pomohlo víc, než cpát peníze té rasistické právní šarlatánce (nemusím jmenovat) na beznadějné "právní zastoupení"

ch@ch.ar, 21.12.2016 13:46 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@jana: já vás samozdřejmě chápu i v televizi tuším že v óčku tenkrát bylo o očkování a dokonce tam byly případy že miminka zemřela na selhání orgánů.Vakcína když se vytvořila tak vůbec nebyla testovaná ale stát jí hned uzákonil protože to byla první vakcína která fungovala na 100% ale nežádoucí účinky nikdo nezná.Jinak já mám2měsíční dcerku, na 1ní očkování jdeme po novém roce a docela se toho bojím jinak kdyby jsme nešli tak nám hrozí pokuta až 10.000Kč.Takže tímto držím palce ať vše dopadne podle vašich představ

zuzana, 21.12.2016 13:05 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

Je mi samozřejmě líto, že je ochrnutý. To je jedna strana věci. Druhá strana je, že bych chtěl důkaz o tom, že to souvisí s očkováním, o čemž dost pochybuji.

Milan S, 21.12.2016 12:34 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@Boris: jsem netušila, že Zeman má dvojníka... debilitě ZDAR!

jana, 21.12.2016 11:54 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@Macháček Ferdo: tady nejde ale vůbec o peníze... i kdyby bylo by to pro synovce na případnou operaci za pár let... sestra svoje děti miluje a dělá pro ně první poslední ani nevíte jak nás ničí číst jiné odporné komentáře.. jenda byl do doby očkování naprosto krásný zdravý usměvavý kluk... po očkování to šlo vše z kopce.... nikdo tu na nikoho nic nehraje a prosím..pokud nechcete podpořit více to nekomentujte my bojujeje za našeho synovce, vnuka, syna... respektujte to že jakýkoliv negativní či hnusný komentář nás žere zevnitř duševně děkujeme

jana, 21.12.2016 11:51 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@Athena: má necitlivou levou tvářičku... něco o tom snad sama musím vědět když jsem honzíkova teta..na co by sem fotila dokumentaci když už se to řeší až sem... z ničehonic by asi na jeníka zbírka nebyla ne? výrazy má podle toho jakou má náladu když se směje nebo brečí...ale jen ta jedna půlka tváře je zdravá!!!! kde má zavřené jedno očko tam brečí... kde má otevřené obě oči a nadzvedlý koutek tam se směje...to jen vám se tomu nechce věřit skutečnost je jiná!!!!!

jana, 21.12.2016 11:46 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@Ma.Ch.: další aktivista co se musí dožadovat lékařských zpráv, které sestra skenovat vůbec nemusí, když tomu nevěříte proč sem doprdele lezete? synovec se spravedlnosti dočká o to se sestra postará... ani nevíte kolik úsilí za tím stalo aby se to vůbec začalo řešit...kolik špitálů a doktorů sestra s malím oblítali.... jděte dělat jiného než sestře ještě více ztěžovat situaci!

jana, 21.12.2016 11:43 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@Kamil: hustej debil jak tak koukám...nic lepšího si nevymyslel..budoucí zoufalec ;)

jana, 21.12.2016 11:41 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@Mr T: ty si taky potrat jak tak koukám..takový ubažáček tu chyběl..myslíš že jsi zajímavej tím jak ti to každý druhý kokotek lajkl? zvýšil sis touto stupiditou ego? tak se zvedni, nech se kopnout do prdele a skoč do té studny sám... však karma si tě najde zlato... nebudu číst takové chujoviny o mém synovci potrate zasranej

jana, 21.12.2016 11:40 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

takže vy ubožácký zmrdi co nemáte nic jiného na práci!!! je to můj synovec! před očkováním byl naprosto zdravé miminko! na co lékařské dokumenty? to se nevystavuje!!!! kdo nechce pomoct ať zavře rypák!!!! aby si vás karma našla a umřeli ste na rakovinu!! až zjistím kdo to tak debilně komentoval vyrvu mu oči zdůlku, pořežu a nasypu mu do ran ocet a sůl!

Jana, 21.12.2016 11:36 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

Zajímavé na těch sbírkách Ligy lidských práv je, že se nevybírá na pomoc dítěti/rodině/školce. Vybírají se peníze na právní zastoupení, pro jistou paní právničku. Případně další náklady: peníze pro jistou soudní znalkyni apod. V normálním procesu o náhradu způsobené škody by nebylo třeba vybírat, náklady soudu prostě platí protistrana spolu s vysouzeným odškodněním (tedy zde stát). Jenomže paní právnička už asi tuší, že toto bude fake proces, že jí to soudy hodí na hlavu a pokaždé to bude akorát záminkou k odvolání a dovolání. A k nové sbírce, samozřejmě. Přece nebude Honzíkovu rodinu tahat za nos zadarmo, že :( Prodejci hrnců jsou úplní Svatí Mikulášové proti byznysu jisté právničky z Ligy lidských práv!

ch@ch.ar, 21.12.2016 11:06 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

Milý Honzíku, držím Ti palce a přispívám alespoň symbolickou částkou. Přeji Ti hlavně zdraví a ať v životě potkáš co nejméně takových cyniků, kteří se tady, mezi jinými, sešli. Rodičům hodně síly a pevné nervy.

Hana H., 21.12.2016 10:51 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@Macháček Ferdo: Vy jste vážně neskutečnej de.il! nneí jedinej s touhle diagnozou po očkování, která je potvrzená černým na bílým...njn cvičená opice, která trochu zagooglí a je hned odborník @Athena: Vy jste taky odbornice s X titulama mudr, že? S kolika případy jste se setkala live, že máte na diagnózu patent?

Derry, 21.12.2016 9:56 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

Je to opravdu smutné, když se po "povinném očkování" něco takového stane a stát + další zodpovědné subjekty se chtějí zprostit odpovědnosti. Zrovna včera jsem o tomhle tématu dost přemýšlela a napadalo mě, že by to asi chtělo, aby si rodiče nechávali před povinným očkováním podepsat, že dítě je zcela zdravé, nemá žádné zdravotní problémy, že BYLI ŘÁDNĚ POUČENI o všech možných rizicích očkování (pravdivě a neklamně), a že veškerou odpovědnost nese očkující lékař. Nejme přeci ovce, které si nechají nařizovat a přikazovat bez možnosti vlastního rozhodnutí!! Honzíkovi přeji aby se zotavil - určitě bych to nevzdávala - velmi moc doporučuji přečíst si knížku "Sebeléčení" od Meira Schneidera - je naprosto úžasná a Meir má s léčením tzv. "neléčitelných" diagnóz neuvěřitelné úspěchy (minulý měsíc byl v Praze). Přispívám na podporu výzvy.

Jitka, 21.12.2016 9:47 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

Je opravdu zajímavé sledovat, kolik hnusu, frustrace, nenávisti, tuposti a omezenosti se v některých lidech skrývá. Při současném způsobu očkovaní (počet vakcín, jejich kombinování, nachlazené dítě atp.) je docela s podivem, že takto vážných reakcí není víc. Rozhodně není obvyklé, že by lékaři uznávali potíže dítěte jako postvakcinační. Max. to špitnou mezi čtyřma očima. Přeji rodičům Honzíka, aby se dočkali alespoň nějaké kompenzace, která by jejich dítěti dala šanci na plnohodnotný život. A Honzíkovi... tomu nezbývá než přát zázrak.

Jana, 21.12.2016 6:53 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

Nevidím přiloženou žádnou dokumentaci, která by se schodovala s vaší verzí. Podle fotek na FB se my navíc zdá, že má pokaždé ochromenou jinou část tváře(jednou okolí oka vypadá v pořádku, podruhé vypadá zchromlé), takže z toho usuzuji, že poškození není tak rozsáhle a nevidím důvod na kompenzace.

Athena, 21.12.2016 1:01 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

Moc na Honzíka a jeho statečné rodiče myslím a přispívám finanční částkou, ať můžete bojovat dále. Hodně sil!

Veronika, 20.12.2016 21:13 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

A pro Kamila a Mr T platí totéž co pro Borise - možná ( a to pouze hypoteticky) pěkná tvář, ale křiví (a chudí) duchem.... O vás se už asi příroda postarala, že vám nenadělila; žít ve vaší blízkosti musí být zážitek...

regina, 20.12.2016 19:26 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

@Boris: Jste debil. Někdo má křivou tvář, Vy jste křivý celý.

regina, 20.12.2016 19:21 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

Dobrý večer, nechápu, jak si z takové věci může někdo dělat "srandu" takovýmhle způsobem, nebo to hloupě zpochybňovat. Připisuji to faktu, že zkrátka nemáte děti... Každý kdo má v současné době malé dítě je s očkováním konfrontováno a je to pro něj velké téma. A každý se v hloubi srdce (at už si to přizná nebo ne) musí obávat, že zrovna jeho dítěti se může stát tohle, nebo něco mnohem horšího. Přečtěte si příbalový leták očkovacích vakcín - vedlejší účinky. Je mi upřímně líto těchto lidí i jejich miminka. Zasíláme Vám s mým mužem malou podporu a přejeme hodně štěstí. Zároven bych se ráda zeptala, pokud mi můžete odpovědět - kdo konkrétní z ministerstva odmítl toto odškodnění? Je pod tímto odmítnutím podepsán konkrétní člověk? Hezký večer a pokud možno klidné Vánoce.

Radka, 20.12.2016 18:57 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

https://pedclerk.bsd.uchicago.edu/page/bells-palsy Bellova obrna. Môže to byť z očkovania ale desiatky iných vecí sú pravdepodobnejšie. Takže pomaly s tým odškodným aj keď peniažky by sa hodili každému.

Macháček Ferdo, 20.12.2016 18:47 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

Jsem netušil,že Klaus ml. má levobočka. Vodce zdar

Boris, 20.12.2016 17:36 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

Prečo nedoložíte lekársku správu a doklady ako skenovaný obrázok? Mená a údaje môžete zakryť. Takto vás má každý za ďalšieho antivax blbca.

Ma.Ch., 20.12.2016 17:14 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

Hustá selfie, určitě budoucí politik

Kamil, 20.12.2016 17:00 | Reagovat | Souhlasím
 
SouhlasíSouhlas

Šup s nim do studny popřípadě ho nechte v lese a příroda už se postará. Ne jako vážně, tohle vám ani tomu dítěti za to nestojí.

Mr T, 20.12.2016 16:58 | Reagovat | Souhlasím
 

Přidat komentář

 
72 623 Kč 50 000 Kč
vybráno cílová částka
Podpořit výzvu

libovolnou částkou

peníze poputují na

Zdravotnictví

Poskytujeme bezplatné poradenství

Zastupujeme klienty před soudy

Prosazujeme svobodnou volbu pacienta

Nezaujala vás zrovna tahle kampaň? Prohlídněte si jiné.

Matěj Stříteský

Matěj Stříteský


Proč mě baví pracovat v Lize   Liga mi umožňuje zaměřovat se na pomoc lidem a ne na zisk, mohu tak svůj čas věnovat i lidem, kteří by si to jinak nemohli dovolit. Práce v Lize…

ČTĚTE O KAMPANI
Nový web o opatrovnictví a svéprávnosti

Nový web o opatrovnictví a svéprávnosti

500 Kč 20 000 Kč

Od 1. ledna 2014 nastaly v rámci nového občanského zákoníku výrazné změny v problematice svéprávnosti a opatrovnictví.…

ČTĚTE O KAMPANI
Paní Stella si při porodu vytrpěla své. Pomozte nám to změnit!

Paní Stella si při porodu vytrpěla své.…

28 800 Kč 50 000 Kč

Paní Stella přivedla na svět svoji dceru v porodnici v Neratovicích. Přála si porodit bezpečně, s pomocí a empatickou…

ČTĚTE O KAMPANI
Podpořte další fungování projektu Férová nemocnice

Podpořte další fungování projektu…

6 850 Kč 50 000 Kč

Právník Matěj Stříteský vede v Lize projekt Férová nemocnice. V rámci tohoto projektu Liga provozuje na webu…

ČTĚTE O KAMPANI